|
:: SCIO.cz - Mapa Školy :: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Info: V posledním
sloupci s názvem "STRANY" jsou uvedeny odkazy na obrázky
odpovídající číslům stran v názvech odkazů. |
|
|
|
|
|
|
|
Otázka |
Text otázky |
Stránka |
Graf |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Cíle školy |
|
|
|
|
Z2/14 |
Co je podle tebe nejdůležitější
se ve škole naučit? |
|
|
|
|
3 |
- |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G003 |
- |
G004 |
|
|
|
|
R/2 |
Co podle vás patří mezi hlavní
úkoly školy? |
|
01 |
- |
04 |
|
|
|
G001 |
- |
G004 |
|
|
R/17 |
Posuďte,
jak škola rozvíjí u vašeho dítěte dané schopnosti. |
|
|
|
|
5 |
- |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G005 |
- |
G007 |
|
|
|
|
U/1 |
Co podle vás patří mezi hlavní
úkoly školy? |
|
02 |
- |
04 |
|
|
|
G002 |
- |
G004 |
|
|
U/6 |
Posuďte, jak
škola rozvíjí u žáků dané schopnosti. |
|
|
|
|
6 |
- |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G006 |
- |
G007 |
|
|
|
|
|
2. Školní vzdělávací program |
|
|
|
|
R/7 |
Dostali jste od školy nějaké
informace o probíhající reformě základního školství? |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G008 |
|
|
|
|
|
R/8 |
Máte zájem dozvědět se o změnách
souvisejících s reformou základního školství více informací (případně alespoň
nějaké)? |
|
|
|
|
9 |
- |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G009 |
- |
G010 |
|
|
|
|
U/27 |
Považujete přechod ke školním
vzdělávacím programům za krok správným směrem? |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G011 |
|
|
|
|
|
|
3. Výběr školy |
|
|
|
|
R/1 |
Podle čeho jste se především
rozhodovali při výběru školy, kterou vaše dítě navštěvuje? |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G012 |
|
|
|
|
|
|
4. Spokojenost se školou |
|
|
|
|
Z1/1 |
Líbí se ti u vás ve škole? |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G018 |
|
|
|
|
|
Z1/2 |
Těšíš se ráno na něco nebo na
někoho ve škole? |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G019v |
|
|
|
|
|
Z1/17 |
Jakou známkou bys ohodnotil(a)
školu? |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G016v |
|
|
|
|
|
Z2/1 |
Jsi rád(a), že můžeš chodit
právě do této školy? |
|
|
|
|
18 |
- |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G017 |
- |
G017v |
|
|
|
|
Z2/3 |
Je pro tebe škola místem, kde se
cítíš dobře? |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G022v |
|
|
|
|
|
Z2/4 |
Jak se cítíš ve vaší třídě, jak
se ti tam učí a pracuje? |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G023v |
|
|
|
|
|
R/19 |
Existuje nějaká vzdělávací
oblast, předmět, skupina předmětů, na níž by se podle vás měla škola více
zaměřit? |
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G021 |
|
|
|
|
|
R/27 |
Doporučili byste tuto školu svým
přátelům, pokud by hledali školu pro své dítě? |
|
|
|
|
13 |
- |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G013 |
- |
G013b |
|
|
|
|
U/9 |
Kolik bodů byste udělil(a) vaší
škole za její atmosféru a vnitřní klima? Použijte bodovací škálu
od 1 bodu (nejhorší hodnocení) až do 7 bodů (nejlepší hodnocení). |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G015v |
|
|
|
|
|
U/10 |
Jste rád(a), že učíte právě na
této škole? |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G014v |
|
|
|
|
|
U/26 |
Kdybyste měl(a) možnost vrátit
se na začátek a rozhodnout se znovu - stal(a) byste se opět učitelem(kou)? |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G020v |
|
|
|
|
|
|
5. Kvalita a forma výuky |
|
|
|
|
Z1/9 |
Nechá tě paní učitelka nebo pan
učitel říci, co si myslíš - svůj názor? |
|
|
|
|
|
45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G043 |
|
|
|
|
|
Z1/10 |
Můžeš si vybrat při vyučovací
hodině práci či cvičení podle sebe? |
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G030 |
|
|
|
|
|
Z1/11 |
Baví tě to, o čem se ve škole
učíte? |
|
|
|
|
|
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G041 |
|
|
|
|
|
Z1/12 |
Pracujete v hodinách i ve
skupinkách? |
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G031 |
|
|
|
|
|
Z1/13 |
Když se ti během vyučování něco
nepovede, máš možnost si to opravit? |
|
|
|
|
|
41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G039 |
|
|
|
|
|
Z1/15 |
Zaškrtni nejvíce 3 předměty,
které patří mezi tvé oblíbené: |
|
61 |
- |
62 |
- |
63 |
- |
64 |
- |
65 |
|
|
G059 |
- |
G060 |
- |
G061 |
- |
G062 |
- |
G063 |
|
Z1/16 |
Zaškrtni nejvíce 3 předměty,
které máš nejmíň rád(a): |
|
66 |
- |
67 |
- |
68 |
- |
69 |
- |
70 |
|
|
G064 |
- |
G065 |
- |
G066 |
- |
G067 |
- |
G068 |
|
Z2/7 |
Ptají se tě učitelé na tvůj
názor na výuku - například co bys chtěl(a) dělat, která činnost v hodině tě
nejvíc zaujala, jak se ti hodina líbila atd.? |
|
|
|
|
|
42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G040 |
|
|
|
|
|
Z2/13 |
Vyhovuje ti počet volitelných
předmětů ve tvém rozvrhu? |
|
|
|
|
|
51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G049 |
|
|
|
|
|
Z2/15 |
Když něco během hodiny nevíš,
nestihneš, nebo se ti něco nezdá na výkladu učitele, kolika učitelům to
řekneš bez obav, že se naštvou nebo tě kvůli tomu zesměšní? |
|
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G038 |
|
|
|
|
|
Z2/16 |
Stává se ti, že se něco učíš
nazpaměť, přestože ani příliš nevíš, co to znamená? |
|
|
|
|
|
38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G036 |
|
|
|
|
|
Z2/17 |
Jak často se stane, že úplně
celou hodinu (jen kromě zkoušení nebo písemky) jenom posloucháte nebo si
zapisujete to, co vám učitel(ka) vykládá? |
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G032 |
|
|
|
|
|
Z2/18 |
Co je pro tebe osobně největší
překážkou, abys dosahoval(a) lepších výsledků? |
|
|
|
|
|
46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G044 |
|
|
|
|
|
Z2/19 |
Snaží se učitelé o to, aby tě
učení opravdu bavilo a bylo pro tebe zajímavé, aby ses nenudil(a)? |
|
|
|
|
|
39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G037 |
|
|
|
|
|
Z2/20 |
Jakými aktivitami bys doplnil(a)
výuku (nebo co by mělo být častější než teď), protože by ti pak připadala
zajímavější a asi by tě víc bavila? |
|
|
|
|
|
49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G047 |
|
|
|
|
|
Z2/21 |
Jak často během hodin pracujete
na řešení nějakého problému v týmech nebo ve skupinkách tří nebo více žáků? |
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G033 |
|
|
|
|
|
Z2/22 |
Jak často si místo toho, aby vám
všechno řekl(a) učitel(ka), odpovídáte na některé vaše otázky sami tak, že si
hledáte odpovědi v knihách, na internetu, v časopisech atd.? |
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G034 |
|
|
|
|
|
Z2/23 |
Jak často diskutujete v hodinách
ve třídě o vašich názorech na věci, o kterých se učíte, na knížky, které
čtete, na aktuální události atd.? |
|
|
|
|
|
37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G035 |
|
|
|
|
|
Z2/24 |
Které předměty patří mezi tvé
oblíbené? |
|
|
53 |
- |
54 |
- |
55 |
- |
56 |
|
|
|
|
G051 |
- |
G052 |
- |
G053 |
- |
G054 |
|
|
Z2/25 |
Které předměty patří mezi tvé
neoblíbené? |
|
|
57 |
- |
58 |
- |
59 |
- |
60 |
|
|
|
|
G055 |
- |
G056 |
- |
G057 |
- |
G058 |
|
|
Z2/27 |
Máš pocit, že jsi učením
přetěžován(a)? |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G029 |
|
|
|
|
|
R/12 |
Jak hodnotíte celkově kvalitu
výuky v této škole? Kolik bodů byste vaší škole za kvalitu výuky
udělili? |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G024 |
|
|
|
|
|
R/13 |
Myslíte si, že existují velké
rozdíly v přístupu jednotlivých učitelů k výuce? |
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G026 |
|
|
|
|
|
R/15 |
Co podle vás především brání
vašemu dítěti v dosahování lepších výsledků? |
|
|
|
|
|
48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G046 |
|
|
|
|
|
R/16 |
Kterou z následujících aktivit
byste preferovali na úkor klasických hodin výuky? |
|
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G048 |
|
|
|
|
|
R/18 |
Jste spokojeni s nabídkou
volitelných předmětů? |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G050 |
|
|
|
|
|
R/20 |
Je vaše dítě učením přetěžováno? |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G029 |
|
|
|
|
|
U/2 |
Kolik bodů byste udělil(a) vaší
škole za kvalitu výuky? Použijte bodovací škálu od 1 bodu
(nedostatečná kvalita) až do 7 bodů (výborná kvalita). |
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G025 |
|
|
|
|
|
U/3 |
Co je podle vašeho názoru pro
významnou část žáků největší překážkou k dosažení lepších výsledků?
|
|
|
|
|
|
47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G045 |
|
|
|
|
|
U/5 |
Máte od svých žáků dostatek
informací o tom, jak komu z nich vyhovuje váš způsob výuky, jeho forma,
tempo, srozumitelnost? |
|
|
|
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G042 |
|
|
|
|
|
U/8 |
Jsou podle vás žáci učením
přetěžováni? |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G029 |
|
|
|
|
|
U/28 |
Které nedostatky pociťujete v
současnosti ve své vlastní práci? |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G027 |
|
|
|
|
|
U/29 |
Co se vám ve vaší práci v
současné době především daří? |
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G028 |
|
|
|
|
|
|
6. Hodnocení |
|
|
|
|
Z2/26 |
Máš možnost hodnotit ve škole
své vlastní výkony a vystoupení nebo vystoupení svých spolužáků? Ptá se tě
např. paní učitelka (pan učitel), jakou známku bys dal(a) tomu, kdo je
zkoušený? |
|
|
|
|
|
73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G071 |
|
|
|
|
|
R/14 |
Hodnotí učitelé vaše dítě hlavně
za jeho encyklopedické znalosti? |
|
|
|
|
|
74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G072 |
|
|
|
|
|
R/21 |
Myslíte si, že je vaše dítě
hodnoceno objektivně? |
|
|
|
|
|
72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G070 |
|
|
|
|
|
R/22 |
Který způsob hodnocení
považujete za nejvhodnější? |
|
|
|
|
|
71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G069 |
|
|
|
|
|
U/4 |
Kolik vašich žáků by podle vás
výrazně polevilo ve svém úsilí, kdyby se dozvěděli, že nebudou dostávat jiné
známky než jedničky nebo dvojky? |
|
|
|
|
|
75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G073 |
|
|
|
|
|
U/7 |
Myslíte si, že je potřeba brát
při klasifikaci v úvahu rovněž kázeň žáků v hodinách? |
|
|
|
|
|
76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G074 |
|
|
|
|
|
|
7. Vztahy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z1/3 |
Poradí a pomůže ti paní učitelka
nebo pan učitel, když potřebuješ? |
|
|
|
|
|
81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G079 |
|
|
|
|
|
Z1/4 |
Můžeš se s prosbou o pomoc
obrátit na všechny učitele? |
|
|
|
|
|
82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G080 |
|
|
|
|
|
Z1/5 |
Máš ve třídě kamarády? |
|
|
|
|
|
86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G084 |
|
|
|
|
|
Z1/6 |
Chovají se děti u vás ve třídě k
sobě hezky? |
|
|
|
|
|
87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G085 |
|
|
|
|
|
Z1/14 |
Pokud máš ve škole nějaký
problém, svěříš se rodičům? |
|
|
|
|
|
90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G088 |
|
|
|
|
|
Z2/5 |
Máš pocit, že s tebou učitelé
jednají fér - např. drží dané slovo, splní to, co slíbí atd.? |
|
|
|
|
|
77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G075 |
|
|
|
|
|
Z2/6 |
Máš výhrady k tomu, jak se
někteří tvoji spolužáci chovají k učitelům? |
|
|
|
|
|
79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G077 |
|
|
|
|
|
Z2/8 |
Jaké jsou celkově vztahy mezi
žáky ve vaší třídě? |
|
|
|
|
|
83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G081 |
|
|
|
|
|
R/3 |
Jste spokojeni s tím, jak je
vaše škola řízena? |
|
|
|
|
|
93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G091 |
|
|
|
|
|
R/4 |
Jste spokojeni s tím, jak se k
vám chovají učitelé školy? |
|
|
|
|
|
89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G087 |
|
|
|
|
|
R/24 |
Jaké jsou podle vás v
převažující míře vztahy mezi žáky školy? |
|
|
|
|
|
85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G083 |
|
|
|
|
|
U/11 |
Spolupracují podle vás učitelé
při plánování výuky a její realizaci dostatečně? |
|
|
|
|
|
88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G086 |
|
|
|
|
|
U/12 |
Chovají se podle vás učitelé k
žákům korektně a berou je jako své partnery? |
|
|
|
|
|
78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G076 |
|
|
|
|
|
U/13 |
Máte vážné výhrady k chování
žáků k učitelům? |
|
|
|
|
|
80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G078 |
|
|
|
|
|
U/14 |
Máte pocit, že se někteří žáci
ve Vaší škole navzájem zesměšňují, ponižují,...? |
|
|
|
|
|
84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G082 |
|
|
|
|
|
U/22 |
Cítíte, že vedení oceňuje vaši
práci? |
|
|
|
|
|
91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G089 |
|
|
|
|
|
U/23 |
Jste spokojen(a) s organizací
chodu školy a s jejím řízením? |
|
|
|
|
|
93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G091 |
|
|
|
|
|
U/24 |
Máte vy osobně reálnou možnost
zasahovat do rozhodnutí, která se týkají chodu školy a její budoucnosti? |
|
|
|
|
|
92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G090 |
|
|
|
|
|
|
8. Bezpečné a zdravé prostředí
školy |
|
|
|
|
Z1/8 |
Zaškrtni všechno, čeho se
bojíš: |
|
95 |
- |
96 |
- |
97 |
- |
98 |
- |
99 |
|
|
G093 |
- |
G094 |
- |
G095 |
- |
G096 |
- |
G097 |
|
Z2/2 |
Je ve škole důvěryhodná osoba, o
níž víš, že se na ni můžeš obrátit s problémem nebo se žádostí o důvěrnou
radu? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G099 |
|
|
|
|
|
Z2/9 |
Víš, co bys měl(a) dělat, u koho
hledat pomoc, kdyby ti (nebo tvému kamarádovi, kamarádce) někdo dlouhodobě a
opakovaně ubližoval – nadával ti, ponižoval tě, bil tě atd.? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G098 |
|
|
|
|
|
Z2/10 |
Setkal(a) jsi se někdy na této
škole se šikanou? |
|
|
|
|
## |
- |
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
G100 |
- |
G101 |
|
|
|
|
R/23 |
Zažívá vaše dítě ve škole nebo
kvůli ní strach? |
|
|
|
|
|
94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G092 |
|
|
|
|
|
R/25 |
Znepokojovalo vás někdy chování
některých žáků školy k vašemu dítěti, máte důvod se obávat např. toho, že mu
od nich hrozilo nebo i nyní hrozí nějaké nebezpečí? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G102 |
|
|
|
|
|
U/15 |
Vyskytují se v této škole
závažné negativní jevy (drogy, šikana...)? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G103 |
|
|
|
|
|
U/16 |
Daří se ve Vaší škole řešit
efektivně problém šikany mezi žáky? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G104 |
|
|
|
|
|
|
9. Spolupráce |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z1/7 |
Navštěvují rodiče vaše školní
akce - besídky, výstavy, akademie? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G109 |
|
|
|
|
|
Z2/11 |
Myslíš si, že kdyby sis na něco
u vás ve škole stěžoval(a) – např. na učitele, metody výuky, nespravedlivá
rozhodnutí atd. mohlo by ti to nakonec způsobit ještě víc problémů? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G112 |
|
|
|
|
|
Z2/12 |
Zkus se zamyslet nad svými
zkušenostmi a nad zkušenostmi svých spolužáků - máš pocit, že když někdo chce
u vás ve škole něco změnit (např. výzdobu ve třídě, téma besedy, průběh výuky
atd.), je nějaká šance, že se mu to povede (po dohodě s ostatními)? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G113 |
|
|
|
|
|
R/5 |
Jste dostatečně informováni o
dění ve škole? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G110 |
|
|
|
|
|
R/6 |
Vyhovuje vám způsob, jakým se
můžete v současné době informovat o dění ve škole (rodičovské schůzky,
konzultace s učiteli, webové stránky školy apod.) a termíny (data, hodiny), v
nichž se můžete informovat? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G111 |
|
|
|
|
|
R/9 |
Považujete stávající úroveň
spolupráce rodiny a školy za vyhovující? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G107 |
|
|
|
|
|
R/10 |
Na kterých oblastech života
školy máte zájem se spolupodílet? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G115 |
|
|
|
|
|
R/11 |
Máte v této škole vy, jako
rodiče, reálnou možnost ovlivňovat její chod a rozhodování o její
budoucnosti? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G105 |
|
|
|
|
|
U/17 |
Do kterých oblastí života školy
by podle vás žáci raději neměli zasahovat? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G116 |
|
|
|
|
|
U/18 |
Zajímají se rodiče dostatečně o
práci a chování svých dětí ve škole? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G108 |
|
|
|
|
|
U/19 |
Považujete stávající úroveň
spolupráce rodiny a školy za vyhovující? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G106 |
|
|
|
|
|
U/20 |
Do kterých oblastí života školy
by podle vás rodiče raději neměli zasahovat? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G114 |
|
|
|
|
|
U/21 |
Mají ve vaší škole rodiče
reálnou možnost ovlivňovat chod školy a její budoucnost? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G105 |
|
|
|
|
|
|
10. Materiální zázemí |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z2/28 |
Líbí se ti prostředí ve škole? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G118 |
|
|
|
|
|
R/26 |
Jste spokojeni s materiálním
zázemím školy (vybavením a vzhledem budovy, tříd, chodeb atd.)? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G117 |
|
|
|
|
|
U/25 |
Jste spokojen(a) s materiálním
zázemím vaší školy? |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G117 |
|
|
|
|
|
|
11. Školní NEJ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z2/29 |
Čeho si na vaší škole nejvíc
vážíš? |
|
|
|
|
## |
- |
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
G125 |
- |
G127 |
|
|
|
|
Z2/30 |
Co by bylo potřeba na vaší škole
změnit, co ti na vaší škole nejvíc vadí? |
|
|
|
|
## |
- |
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
G126 |
- |
G127 |
|
|
|
|
R/28 |
Čeho si na vaší škole nejvíc
vážíte? |
|
|
|
|
## |
- |
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
G119 |
- |
G121 |
|
|
|
|
R/29 |
Co by bylo potřeba na vaší škole
změnit, co vám na vaší škole nejvíc vadí? |
|
|
|
|
## |
- |
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
G120 |
- |
G121 |
|
|
|
|
U/30 |
Čeho si na vaší škole nejvíc
vážíte? |
|
|
|
|
## |
- |
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
G122 |
- |
G124 |
|
|
|
|
U/31 |
Co by bylo potřeba na vaší škole
změnit, co vám na vaší škole nejvíc vadí? |
|
|
|
|
## |
- |
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
G123 |
- |
G124 |
|
|
|
|
|
Souhrnné hodnocení vybraných
oblastí |
|
|
|
|
Rodiče |
Dotazník pro rodiče |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G130v |
|
|
|
|
|
Ucitelé |
Dotazník pro učitele |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G131v |
|
|
|
|
|
Žáci 1 |
Dotazník pro žáky 1. stupně |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G128v |
|
|
|
|
|
Žáci 2 |
Dotazník pro žáky 2. stupně |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G129v |
|
|
|
|
|
Všichni |
Dotazník pro žáky / rodiče /
učitele |
|
|
|
|
|
## |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|